Blommor!

En hel del vin slank ner igår och efter trevligt häng här hemma hos mej så gick vi ner på stan och begav oss till Tables där vi fortsatte med att dricka några drinkar :) Har typ aldrig varit där förut, men det funkade helt OK som "häng-ställe". Dock lyckades jag välta ut min drink på den stackars killen bredvid mej redan innan jag hunnit lämna bardisken, men så fort jag beställt en ny så blev stämningen på topp igen ;P

Idag har det varit en vääldigt lugn dag, inte för att jag mådde dåligt eller så, men hade helt enkelt inga direkta planer för dagen. Hade tänkt mej ner på stan en sväng, men Teta kom hit så vi har suttit å tölat ett par timmar. istället Om en stund ska jag göra mej i ordning och åka hem till mamma och Jesper där det bjuds på mat och mys. Har ju inte smakat än, men är helt övertygad om att det kommer va lika smarrigt som vanligt!!

 

Teta hade med sig tulpaner till mej igår när hon kom. Jag blev verkligen jätteglad, och överraskad! Det krävs ju inte så mycket mer än så för att man ska känna sej riktigt uppskattad :) Typiskt  att jag själv hade köpt blommor i fredags, jag som annars aldrig har blommor hemma har nu två buketter. Aja, två är mycket trevligare än noll ju! Tack, tack kompiiiis


Kommentarer
Postat av: Teresia

Det var så lite så kompis!^^

De var ju så tokfint lila, så jag tyckte ju att de skulle passa så himla bra hemma hos dig!:D

2011-02-28 @ 12:06:23
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0