Fräääääscht

Idag har det varit en helt vanlig dag på jobbet. Jag har t.ex. hunnit att:


- byta ett X antal blöjor, bland annat ett par bajsblöjor med lite olika konsistens.. :S

- torkat näsblod ett flertal tillfällen

- torka upp kiss från ett barn som kissat ner sig

- blivit hostad rakt i ansiktet

- blivit totalt nerkletad av spaghetti och köttfärssås under lunchen från mina små bordsgrannar

- blivit nerskvätt i ansiktet av blod från ett fräsande näsbblods-blödande barn


Vadå, tycker ni att det låter äckligt och lite motbjudande..?! Det är kanske inte så konstigt egentligen att man känner sej halvpigg med tanke på vad man sysslar med om dagarna.. ;p

Kommentarer
Postat av: Teresia

Haha, jag är så glad att jag inte ska bli lärare:p

Men duktigt av dig som står ut med allt det där, och duktiga du som tränade inomhus idag istället!^^

2011-02-02 @ 22:38:38
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0