Inflyttningsferre!!!

Sitter och youtubar "Bo Ko" (som egentligen borde heta "Bo Tjur", som Teta påpeka förut, eller..?!) och laddar lite inför ikväll. ÄNTLIGEN är det ju dags att få gå på inflyttningsferre hemma hos Mickis!! Det här har ju varit en liten snackis sen hon flyttade hemifrån allra första gången för typ 100 år sen... Hon har ju hunnit byta bostad ett flertal gånger sen dess, och nu tillochmed sambo, men det gör inte så mycket för nu verkar det ju minsann bli av..!! :P Jag är faktiskt tokladdad, dock ska jag ju iväg på handboll vid åtta-snåret imorgon så det blir nog ingen utgång för min del tyvärr... Aja, en bra kväll utgår jag ifrån att det kommer bli iaf! :D

Me och kvällens värdinna på vår 50-årsferre i somras


Kommentarer
Postat av: mamma

Fina flickor! Ha en riktigt kul kväll! pok

2011-02-05 @ 17:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0