Kung I Baren

Igår kväll var jag någon form av kung i baren och viftade hej vilt med kortet. Imorse när klockan ringde klockan 07.00 kände jag mej inte riktigt lika mycket som en kung, utan snarare som en abdikerad sådan. Men det var det verkligen värt, för jag och Emelie hade en riktigt rolig kväll :D Så gött att se henne igen, det enda negativa är väl att jag bara blev ännu mer bitter över att inte få jobba tillsammans med henne längre ♥



Skulle egentligen ha gått på lite ledarfest ikväll, men orkade inte. Åkte hem och sov istället, och nu efteråt när jag har fått tacos i magen så känner jag mej lite mer som en människa igen. Sitter och funderar på om jag ska orka klä på mej, fixa mej och dra iväg till Maria som har vänner "hemifrån" här. Känner mej kluven; vore trevligt att gå dit en sväng men samtidigt känner jag mej inte på topp och det är inte så jättekul att ta det lugnt å vara lite partypooper när alla andra är igång. Mjaa, får se va de blir helt enkelt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0