När Jobbet Blir "Bara Ett Jobb"..

Det har varit en mycket skön och mysig fredag hittills, men det har också varit en ganska sorglig dag. Idag gjorde min underbara kollega Emelie sin sista dag hos oss, och jag saknar henne redan! Att man kan komma en kollega så nära på så kort tid är konstigt egentligen, men vi har verkligen "klickat". När hon berättade att hon fått erbjudande om en fast tjänst i hennes hemkommun blev jag såklart glad för hennes skull, men väldigt ledsen för min egen. Helt plötsligt kändes jobbet bara som ett vanligt jobb och inte så mycket mer som det tidigare har gjort. Det kommer såklart att fortsätta vara ett fantastiskt ställe och jag trivs jättebra MEN det kommer alltid vara nån som fattas.. ♥

Näää usch. Jobbiga tankar!!! Ska sluta tycka synd om mej själv och sätta igång med att fixa till mej lite. Middag på Mongolian med mamma och Jesper väntar! :)

Kommentarer
Postat av: maria

usch va jobbigt, kollegor är en sån STOR del av arbetsplatsen. hoppas det klickar lite med den nya tjejen iaf.

ses ikväll :)

2011-02-05 @ 09:18:44
URL: http://mariaberglund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0