Oflyt Kallas Det

Jag är på väg mot min billigaste och mest värdelösa Sthlmshelg ever... Efter att det nya tåget blivit uppskjutet ett par gånger så kom vi äntligen iväg. Tog ca en timme så kände jag att något inte var som det skulle.. Ett par timmar senare så satt jag mellan vagnarna och hulkade som en gris. Välkommen, magsjukan! Lyckades ta mej hela vägen hem till Anna utan att spy ner tunnelbanan och började precis hoppas på att det bara varit åksjuka, när det satte igång igen.. Med andra ord så kommer det bli en ganska stillsam partyhelg för oss som planerat in en två-dagars. Så jävla typiskt!!!!


Kommentarer
Postat av: Katherine

fy sjutton va tråkigt. Och hemskt jobbigt att man inte är hemma när man blir så dålig. Hoppas du känner dig bättre snart. Kram

2011-02-12 @ 13:55:52
URL: http://knattiz.blogg.se/
Postat av: Mamma

Stackars! Men det får bli en repris snart- dock utan magsjukan! Pok

2011-02-13 @ 13:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0