Orolig

Jag känner mej lite orolig faktiskt. Dels för att jag öppnar imorrn och är rädd för att bussen inte klara av att komma i tid, och dels för att tågen ska vara inställda imorgon pga snökaoset.. bara att hoppas för att inget av dem krånglar!!!

Vore jäkligt lett faktiskt att inte komma i tid till jobbet, speciellt på fredagar också eftersom det inte är nån städerska där då och kan öppna åt de föräldrar som i såfall får vänta. Och Sthlm vill jag heller inte missa, har ju sett fram emot detta länge nu! Så snälla, snälla, snälla... håll tummarna för mej :D

Kommentarer
Postat av: Teresia

Jag håller tummarna för dig!

Är inte jätteglad över vädret idag jag heller, det fortsätter ju bara att snöa.. Suck.

Och vi ska köra bil cirka 50 mil idag, roligt värre.

Hoppas du får en bra helg iaf!^^

PÖss

2011-02-11 @ 06:24:09
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0