Snigel-Varning

Aaah, då har vi avklarat ytterligare en såndär fantastiskt "hinner-inte-ens-kissa-dag". Slutade iaf tidigt och begav mej direkt hem till morfar för att städa och umgås lite. Sen var det dags att gå tillbaka till jobbet eftersom vi i arbetslaget hade kvällsmöte. Det är ju alltid drygt att jobba extra, men när man väl sätter igång med att pyssla och fixa så är det ju faktiskt lite roligt iaf :)

Nu sitter jag här med två tussar i näsan och har precis slängt i mej lite ost&kex-rester från helgen. Min näsa började rinna under eftermiddagen och jag har nyst och snorat konstant sen dess. Mm, fresh. Bara hoppas att det inte blir nåt värre av det, för imorrn är det jag som öppnar igen! ^^

Dammade lite extra på de här dyrbarheterna ;D


Kommentarer
Postat av: mamma

Världens dyraste juveler! Pok

2011-02-08 @ 22:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0