Sthlms-Helgen I Bilder

Skräp/spy-påsen blev (tyvärr)

min bästa vän på tåget dit..

Tummen upp för att äntligen orka lämna

lägenheten och ge sej ut i Sthlms nattliv.. ja,

alltså kl var 18.00 och vi gick till Hemköp tre

minuter bort

På lördagskvällen myste vi till det med lite

Melodifestival och avdankad cola..

Klackarna i taket, med andra ord!

 

Haha, jag vet att jag tjatar om vilken dret-helg det blev, men det var faktiskt lite synd om mej :P När jag äntligen kom iväg till Stockholm så var det förseningar hit, och magsjuka dit.. Aja, det kunde verkligen varit värre och jag vet att helgen som väntar kommer att bli en mycket bättre helg! Då har jag bland annat en inbokad dejt med min saknade f.d. kollega Emelie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0