Stockholm!

Så fort jag kom hem från jobbet så gick jag in på www.sj.se och bokade en resa till Stockholm :) Bestämde mej nämligen igår för att ta en tur till storstan inom en snar framtid, och jag är ju en sån där som behöver ta tag i saker direkt annars blir det aldrig av. Åker nästa helg, alltså 11-13 februari, och med tanke på att det är helgen innan Alla ♥ Dag så passar det väl ganska bra för min del att "fly fältet" då... Antar att de flesta ändå har tänkt att mysa till det och fira den helgen :)

Sist jag var i Sthlm och hälsade på Anna så blev det

en helg med ganska bra drag... dock får vi försöka

klara oss utan Maria denna gång ;D


Kommentarer
Postat av: Teresia

Åh, mysigt med weekend i Sthlm!^^

2011-02-01 @ 19:59:50
URL: http://taaz.blogg.se/
Postat av: mamma

Bra beslut! Hoppas du får en riktigt rolig kalashelg! pok

2011-02-01 @ 20:46:24
Postat av: maria

vilka minnen ;)

2011-02-02 @ 09:26:02
URL: http://mariaberglund.blogspot.com
Postat av: Sebastian J

kommer du och hälsar på mig en sväng då? Jag jobbar dock både lördag och söndag =( Men vore kul att spränga in något i schemat.

Kram

2011-02-03 @ 09:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0