Sunday

Och så var det igång igen. Man vet på förhand att det inte alls kommer vara speciellt bra, ändå kan man inte låta bli att titta på det.. jag pratar förstås om Big Brother 2011. I år hade jag verkligen inte tänkt att titta på det, men så såg jag reklamen och skulle bara zappa över för att se vilka puckon det är som väljer att gå in i huset.. lär väl sluta med att jag är fast redan efter kvällens program, suck..

Annars har det varit en riktigt bra dag, en bra helg överhuvudtaget.. Vaknade en halvis innan klockan ringde, så jag passade på att börja dagen med lite gympa. Sen var det mera handboll som stod på schemat; stor-vinst mot Hellton :) Under eftermiddagen var jag duktig och städade OCH rensade garderoben, precis som jag lovat mej själv. Pluspoäng till mej! :D


Kände att det var lite dags att rensa garderoben så jag kunde

få in det nya jag köpt på sistone ;D


Kommentarer
Postat av: Mange

Vad har du köpt med en snowboard på :) nyfiken

2011-02-20 @ 23:19:53
Postat av: Jossan

Hehe, visst skulle du bli positivt överraskad om jag sa att jag hade köpt mej en ny bräda? ^^



Vet faktiskt inte riktigt vad det är, men jag köpte en del nya träningskläder på Stadium, så jag antar att den är därifrån :P

2011-02-21 @ 21:29:56
URL: http://piggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0