Darkness

Idag fick det bli tacos här hemma på Karlagatan. För ett tag sen gjorde jag sällan tacos mitt i veckan, eller om jag va själv eftersom tacos känns som en typisk "äta-ihop-mat". Nu skiter jag fullständigt i vilken dag det är och om jag är själv eller inte, jag älskar tacos och gör det när jag känner för det :P Annars skulle ju vi som bor själva typ aldrig få äta sånt..

Har varit superfrusen av mej hela dagen så får nog bli en jäkligt varm dusch nu för min del. Gött de, man vill liksom aldrig lämna duschen.. efteråt så bör jag ta tag i operation "glödlampe-byte" för nu har både hallampan och vardagsrumslampan gått. Det är så högt upp till taket så det känns lite som ett ganska vingligt och omständigt projekt, men jag börjar bli trött på att leva i ett ständigt mörker :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0