Fuktdagar..?!

Haha, igår haglade bortförklaringarna under träningen. När jag frågade vilka av dem som ärligt kunde räcka upp en hand och säga att de gjort en av sina bästa träningar någonsin. Då fick jag bland annat dessa svar:

- "Räknas det om man försökte? Jag försökte göra mitt bästa, men det var inte min dag så det gick liksom inte för mej"

- "Jag är inne i en period just nu!!"

- "Jag har också olika perioder!"

- "Och jag har en fuktdag!! Det är jättesvårt när man har fuktdagar"

Haha, vid den sista kommentaren fick jag nog och bröt ihop av skratt. Jag förstår ju (typ) vad de menar, men vissa av kommentarerna lät helt fantastiskt kul när de kom från 11-åringar.. haha, puckade ungar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0