Kråkan

Ni som fått äran att umgås med mej de sista tre dygnen har ju märkt att min röst inte riktigt varit som den ska. Den äckliga hesheten bara flög på mej när jag var på jobbet i torsdags, och sen dess har jag låtit som en kråka med tjock jordgubbskräm i halsen... mm, jättefräscht och trevligt faktiskt!

Nu ialla fall verkar det som att min röst är på väg tillbaka! Sånt där är ju lite svårt att veta när man är själv eftersom man då inte behöver använda rösten så mycket, men nu har jag gått runt och pratat lite med mej själv här hemma och det låter inte så konstigt alls. Gött, det innebär att jag kan skrika och hejja som vanligt sen när Sverige möter Kroatien ikväll :D

Hade inte varit helt fel att va på plats i Malmö Arena..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0