Laga Mat..?

Hm. Hade häng med Elin ikväll, när jag tänker efter så har det faktiskt blivit lite av en måndagstradition på sistone, precis som back in the days när vi hade TV-kvällar på måndagar. Bjöd henne på lite rester från nyårsafton och då slog det mej att jag inte kommer ihåg sist jag lagade mat. Alltså, jag hjälpte ju till med maten i fredags för den lagade vi ju tillsammans, men den räknas typ inte. Kommer verkligen inte ihåg sist jag stod vid spisen här hemma.. kan de ha varit två veckor sen? Mer..?! :S Hm, det är nog dags att laga mat imorrn tror jag med andra ord! Men det blir inte att man gör det så ofta. Ibland får jag ju mat med hem från jobbet, ibland blir man bortbjuden/utbjuden, och så har det ju varit jul osv osv.. Haha, katastrof! Men det ska det bli lite ändring på tänkte jag.. imorrn SKA jag nämligen laga mat här hemma... det är planen iaf ;P

Nu är jag så trött så jag ser i kors. Nästan. Dags för sängen med andra ord. Adios å sussa sött!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0