Lillgammal..?

Här kommer ett utdrag ur en intervju med Chloé Schuterman, eller vad hon heter:

-Finns det något du är rädd för?

– "Nej, men om jag skulle vara rädd för saker i livet är det bara att kämpa. Många gör sin rädsla större än vad den är och då blir man ännu räddare. Men det är viktigt att var och en gör vad som känns bäst för en själv, man ska inte utsätta sig för saker man inte gillar."


Hm. Jag vill inte vara dömande och jag känner inte människan, men hon är 12 år. 12 ÅR!! Jag känner till mååånga tolvåringar, men ingen som skulle uttrycka sej på denna flickas sätt. Och det är klart att alla är olika, men det är ju svårt att inte tänka att hon tvingats in i en viss roll redan från födseln.. en speciell liten tjej med en speciell uppväxt är det ju onekligen. Och nu är hon nominerad till "årets blogg-nykomling". Oväntat... eller neeej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0