Magträning

Det blev ytterligare en vinst för Sverige, precis som jag hoppats på! Hade det på känn och sa redan innan att vi (OK, de) skulle vinna men jag var ändå jäääävligt nervös under matchen.. aah. Kul att det går så bra både för herr- och damlandslaget :)

Efter handbollen så var det ju Solsidan, som var lika fantastiskt kul som det brukar vara.. och nu är det Time Out som också är sjukt kul. Jag skrattar så jag nästan får ont i magen, och sån här magträning gillar jag ;P



Alex: "Tusen escados för ett ligg? Ska jag betala pengar för ett ligg?? Skämtar du med mej?!"

Anna: "Ja.."

Alex: "Det är ju inte klokt det här! Ska jag köpa sex av min egen fru? I mitt eget hem?"

Anna: "Men vi gör såhär då.. du kan få tre ligg för tvåtusen escados"

Haha, Jag dör!!!

Kommentarer
Postat av: Mange

Glöm inte den franska under täcket :)

2011-01-23 @ 21:11:12
Postat av: Jossan

Just jävlar, den ingick ju också!! Värsta rabatten ;D

2011-01-23 @ 22:42:02
URL: http://piggen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu kan valutan användas bland vänner och bekanta....

2011-01-25 @ 00:48:56
URL: http://www.uscados.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0