The Tourist

Ikväll har jag spenderat ett par timmar i bio-mörkret tillsammans med min käre bror och far. Vi såg "The tourist" som tydligen fått ganska dålig kritik, men vi var överens om att den var klart sevärd iaf. Jag har faktiskt börjat gilla Angelina Jolie mer och mer på senaste, tyckte ju även om "Changeling" som hon gjorde för ett par år sen. Och hon har blivit snyggare också med åren! Gillade inte alls hennes fejk/porr-utseende förut, men nowdays är hon mycket vackrare, tycker jag iaf :p

Sen var det bara att skynda sej hem och se lite web-TV. Andra säsongen av "Solsidan" hade ju nämligen premiär ikväll, och sånt får man ju bara inte missa! Så jääävla roligt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0