Just In Case

God morgon kära läsare! Hoppas ni haft en bra natt, precis som jag. Vaknade upp till en såndär dag när man egentligen inte har några tider att passa och då funkar det ju extra bra att stanna kvar i sängen och dra sej lite längre än vanligt... Det blev en ganska sen kväll igår, jag fick fredags-sällis av Annica och Teta som var här och åt kinamat :)

Tänkte snart göra mej i ordning och ta mej en sväng på stan. Ska bland annat gå till systemet och köpa på mej lite smått och gott tänkte jag. Har inga såna planer för kvällen, men jag har märkt att det är ganska smidigt att ha ett par flaskor hemma ifall att. Man vet ju aldrig när det kommer till användning, liksom. Det känns lite vuxenpoäng på den faktiskt; att köpa hem "ifall att"..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0