Nollningstime..?

När jag stod vid Åhléns och väntade på bussen hem från stan förut så gick det förbi ett stort gäng med likadana t-shirtar och som ropade "hejja-ramsor". Ett nollningsgäng, med andra ord. Och jag bara kände att "faaaan, va osugen jag är på nollning!!" Alltså, de år man var med så var det jättekul, speciellt att vara fadder, men det känns lite avklarat för min del.. för att inte tala om att behöva nollas NU, i januari.. uuuuh, kallt! Men men, de såg ut att ha väldigt roligt iaf så det gick nog ingen nöd på de som höll på för vi hoppas :)

 


Kommentarer
Postat av: Teresia

Såg också ekonomernas nollning nu ikväll. Fy tusan så ocharmigt att ha nollning på vintern!? Ne, usch. Jag skulle bara ha vart jätteorolig som fadder, tänk alla fulla nollor som kan däcka i en snödriva...

2011-01-26 @ 00:20:52
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0