Varsågoda, CSN

Sådär ja, då har man betalat månadens alla räkningar idag då. Tänkte att det är lika bra att jag gör det i tid den här gången, känns liksom lite bättre så ;P Hade mer räkningar än vad jag brukar ha, bland annat så fick jag nu "ääääntligen" avbetalningsplanen från CSN. Men men, nu är första avbetalningen för i år avklarad, bara 3 kvar och det ska väl inte vara några problem..

Nu ska det duschas och smörjas, är hyfsat trött efter att inte ha sovit längre än till 04.00 imorse.. och imorrn är det handbollsutbildning mellan 09-19, så det är väl bäst att sova lite innan den så jag inte somnar mitt i allt... På kvällen ska jag få julklappen av Elin; vi ska gå ut och käka. Mysigt!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Pay-back-time. Grattis! Det är väl vuxenpoäng? ;-) Ha en skön lördag. Pok

2011-01-29 @ 11:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0