Yesterday

Det blev ett mycket trevligt kalas för 25-åringen. Hon, Maria och Elins syster hade fixat

allt jättemysigt.. och gott!! Det fanns massa smarrigt att välja på :D Vi hann också

spela lite spel och leka lekar under kvällen.

 

Nu ska jag gå hem till mamma och käka middag. Vi ska också passa på att ha lite julgransskakning. Själv tog jag tag i saken igår.. det är ju ett projekt alltså, nästan som ett litet träningspass.. shit. Det är barr ÖVERALLT, grenar ska klippas, själva stammen ska huggas isär... efter en timmes slit så fick jag iaf ner min (f.d.) vackra gran i två soppåsar.. Känns ju alltid lite sorgligt, men skönt också.  Nu är faktiskt julen över för den här gången!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0