FIRAD!!

Jag har varit jättedålig på att blogga på sistone, men jag har faktiskt inte hunnit. Har nämligen varit totally upptagen med att bli firad, typ :) I onsdags var jag och mamma ut och drack ett par drinkar, i torsdags blev jag bjuden på smarrig middag av pappa och Lena (Jesper var med också), och igår var det dags för kompis-kalas!!

 

Ryggbiff på Båten

 

 

Jag har fått en cykel!!!!!

 

Drinkar och loads of tilltugg.. bland annat egengjorda vitlöksbröd, grönsaker & dip, chips, cheezeballs... Kvällen blev en aningens lugnare än vad jag trodde att den skulle bli, men den blev fortfarande trevlig. Kul att så många av tjejerna kunde komma! :)

 

Två av mina bästa ♥ Det börjar närma sej...

 

Årets tårta a´la Elin. Digestivebotten, vit chokladmousse, jordgubbar och passionsfrukt.. SJUKT KRISPIG!!!

 

Och som vanligt blev jag bortskämd med massa fina presenter.. TACK! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0