I Love Barcelona!!

Varning för mycket internt inlägg men eftersom jag skriver bloggen mycket för min egen del så kommer jag härmed radda upp ett par välanvända ord/uttryck/saker som påminner om Barca-resan... vi är sååå nöjda med semestern och älskade Barcelona! Här finns allt... bilder kommer såklart framöver :)


- KRISPIGT!!!
(Krispig bränna. Crispy Camembert. Krispigt vin. Krispiga brudar. Krispiga chips. Krispig resa helt enkelt.)

- Betygsättning via vårt tum-system.

(Tumme upp, tumme mellan, tumme ner)

- José och Robert
(våra egna privata guider som förde in oss i små smala mörka gränder.. haha!!)

- SVENSK LIST!!!!!

(Sjukt bra koncept som Elin kom på för att lura ficktjuvarna och jag var såklart inte sen att haka på. När veckan led mot sitt slut nådde "svensk list" oanade höjder!!)

- Inbillare/konspirationskälla

(Tommy och grabbarna är ständigt aktuella..)

- Booze och drinkar!!!!
(Tutti Frutti, Mojhito, vin för 16 kr.... say no more!)

- Försäljare på stranden
(Massage.. gute gute!, Cold drinks-fanta-coca cola-water-beer-agua-cerveza, Vestidos-plageos-parreros! men värst av allt.. COCO NUT FREEEAAAASCH!! jag kände nästan   h a t   inför dessa, haha)

- Vår sociala förmåga
(Vi fick nya vänner överallt och kände oss fantastiskt trevliga och pratsamma. Att par i 50-årsåldern kan va så trivsamma!!)

- La Fiena
(Svettigt. Läskigt. Skumt. Sjukt konstig situation. MEN! Hur mysigt och fint som helst visade det sej.. faktiskt.)

- "Sweden may be a cold place.. but the chicas from Sweden are hot"
(Kommentarer överflödiga)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0