Ullared!

Igår stod klockan på 03.00 eftersom jag, Annica och Teta hade bestämt oss för att ta oss en spontan (i våra ögon iaf!!) trip till Ullared. Kombinationen av löning, att alla tre var lediga samtidigt och att det är nåt man "bör" göra nån gång gick inte att motstå ;P Jag har ju varit en aaaaaningens skeptiskt till detta hysteriska ställe (jag menar, VEM åker på semester dit liksom? VEM köper kläder från Ullared? Och VEM använder dessa fake-märken ens?) men jag blev faktiskt positivt överraskad över stället. Det VAR riktiga märken, det FANNS fina saker och det VAR billigare än i vanlig affär.. vi tajmade in allt bra som tusan och slapp köer under hela dagen. Bra jobbat av oss!



Nu när jag har packat upp alla Ullareds-påsar (fick med mej allt från tandkrämer, deosar, fryspåsar, blommor, sköljmedel, krukor, tröjor, dammsugare, saxar, underkläder, pajformer, presentpapper osv osv) så kan jag bara ställa en fråga till mej själv: VARFÖR KÖPTE JAG INTE MER?!?!?! ;P

Kommentarer
Postat av: maria

jag har svaret på dina frågor: JAG. numer också du ;)

2011-07-30 @ 21:36:58
URL: http://mariaberglund.blogspot.com
Postat av: mamma

Javisst äre fantastiskt!!! :-)

2011-07-30 @ 23:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0