Bye Bye, Barbisarna!!

Idag avslutades jobb-dagen på ett sjukt kul sätt; jag och min kollega var nämligen utklädda till Barbapappa och Barbamamma och åkte ner-cabat genom Forshaga.. haha, gissa om det var ett X antal människor som vände sej om och stirrade på oss när vi åkte förbi dem. Hahaha, kommer inte ihåg när jag skrattade så mycket sist.. skrattade så tårarna rann!

Vi hade nämligen sommarfest och tema-avslutning på jobbet idag och det var dags för Barbisarna att säga hejdå. Nu skulle de flytta vidare och därför kom de och sa tack&hej och delade ut glass åt barnen. Sen erbjöd sej en kollega att skjutsa ner Barbisarna i sin cab till "tågstationen", gissa om barnen var galna!! För vissa var det skräckblandad förtjusning, andra var nyfikna, uppspelta osv.. Alla 50 barn sprang längst med staketet och vinkade när vi drog iväg, och efter dem kom en hel hög med minst lika exalterade föräldrar med filmkameror i högsta hugg.. haha, ja jävlar!

Kommentarer
Postat av: Teresia

Haha fy fan vad kul! och jag som trodde att jag såg nåt ofantligt kul idag när en tjej blev jagad på cykel av en kråka!xD

2011-06-13 @ 21:49:46
URL: http://taaz.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hahaha, ja men det var nog OCKSÅ en rolig syn!!



Men du hade nog skrattat en del om du åkt förbi oss också, tror inte att folk hade väntat sej att det skulle sitta en kôlsvart tjockis med blomkrans på huvudet breve en grisrosa tjockis i baksätet på guldcaben som vi gled runt i ;P

2011-06-13 @ 22:37:40
URL: http://piggen.blogg.se/
Postat av: mamma

Låter som en kul avslutning på temat. Hade vart en fröjd att skåda. Hoppas på bilder på fb eller i bloggen. Kram min skatt

2011-06-14 @ 00:12:48
Postat av: Mange

Bästa förskole-läraren ever? JA förmodligen!

2011-06-14 @ 01:13:19
Postat av: maria

vill se bilder :)

2011-06-14 @ 19:04:36
URL: http://mariaberglund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0