Önskelista 2011

Nu är den äntligen här!! Önskelistan 2011:



* En cykel (jag vet, jag är själv förvånad och inte helt säker på detta stora beslut)

* Harry Potter-böckerna

* Vaser (smala, till typ gerbera)

* "Värmeskydd" till håret

* Mascara (Lancóme Hypnôse, svart)

* Ett sovum till min lägenhet

* Presentkort (t.ex. på H&M, Åhléns, Systembolaget)

* Orkideér

*Pandora-berlocker (finns t.ex. en hängande blå pusselbit som är supersöt)

* Pocket-böcker, gärna based on a true story-varianten

Som ni ser så finns det en hel del som jag önskar mej även i år. Och som ni vet så får man gärna köpa nånting annat också om man vill, trots att det inte finns med på listan. Eller så behöver man inte köpa nånting alls!! :)

Och jaa, jag önskar mej ett sovrum, och jaa, jag förstår om ni tycker att det är lite konstigt. Men med tanke på att jag önskade mej en triss-vinst och en fast tjänst i julklapp och fick både och inom ett halvår så kan man ju alltid göra ett försök, tycker jag ;D

Kommentarer
Postat av: maria

jag gör det enkelt för mig och tar på mig att fixa sovrummet ;)

2011-06-19 @ 09:47:50
URL: http://mariaberglund.blogspot.com
Postat av: Mamma

Bra Maria, då väljer jag nåt annat från listan. Tack gumsi för önskelistan - som jag väntat! :-) Puss

2011-06-19 @ 13:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0