Pressat Schema

Har kommit hem sent från jobb och handboll två dagar i rad nu och därför såg jag fram emot att sluta tidigt imorn så jag skulle kunna börja med fixandet inför resan i lugn och ro, men nää. Hade visst glömt bort den lilla detaljen att jag lovat morfar att åka dit och städa lite inför midsommar. Tjohoo!! Helt plötsligt blev morgondagen liiiite mer uppbokad och stressig än vad jag tänkt mej..

* 07-13.30: Jobb

* 13.30-14.00: Gå till morfar

* 14.00-16.20: Städa hos morfar

* 16.20-16.40: Gå till bussen

* 16.40-17.25: Åka buss

17.25-18.00: Växla pengar på Forex (här får jag förhoppningsvis några minuter över så jag kan springa in i nån affär å ta en sista kik på sommarkläder innan affärerna stänger)

Men det är faktiskt inte speciellt synd om mej. Jag har själv lovat morfar att hjälpa honom och jag åker faktiskt på semester på fredag, så jag ska inte klaga!! :P Nu blir det sängen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0