Allmänbildad

Lördagskvällen ägnades åt soffhäng nere hos grannen. Två övertrötta damer som försökte föra en seriös konversation resulterade i ett ganska oallmän-bildat moment:

- Men du vet den där heliga floden som alla indier badar i, Gandalf eller va de heter.. sa jag

- Aaah, jag vet. Jag tänkte säga Ghandi, men det är ju heller inte rätt, hehe, svarade Elin

- Nää, men Gouda då? Nej faan, de är ju en ost!
utbrister jag och är ganska glad över att ingen hört vårt lilla samtal.

 

Och som jag sa till Elin tidigare under kvällen:

 

- Jag är så glad att vi tagit itu med vår relation, kompiiiis. Jag har verkligen saknat att ligga här och sova i din soffa om kvällarna! Ja, alltså jag har ju saknat själva dej också förstås..


Kommentarer
Postat av: elin

sjukt ointelligent konversation!!!

2011-03-20 @ 12:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0