Bokrea!!

Idag gick jag mindre än en halvtimme på stan efter jobbet, men hann ändå shoppa upp nästan 700 spänn på saker som jag verkligen inte behöver.. riktigt skön känsla, haha ;P Kanske låter lite konstigt men det är faktiskt ganska sällan som jag spenderar pengar direkt i onödan (visst har det hänt att lite kläder följt med hem, men..) så därför har jag inte nån ångest eller nåt dåligt samvete alls :D

Först shoppade jag loss på bokrean och sen hämtade jag ut massa doftljus som jag beställt från Klockaregården. Valde "Jordgubbar och grädde", "Tranbär" och "Choklad", de luktar s j u k t gott kan jag bara säga! Därför ska jag nu mysa ner mej i soffan med tända ljus och börja läsa om den här kändisens uppväxt.:



Var ju på en föreläsning med jobbet som han höll i för ett par veckor sen, och han var riktigt bra!! "Besvärliga människor" hette den.. Morgan spelade upp massa roliga sketcher, men han visade också upp sin allvarliga sida.. Inhandlade bland annat även dessa böcker:

Nej, jag ska inte snart ha barn, jag är bara lite yrkesskadad ^^


Kommentarer
Postat av: Teresia

Köpte Halv åtta hos mig idag på bokrean!^^

Åh, Pricken, om den lilla kaninen, är ju så bra!:D

2011-03-01 @ 18:39:17
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0