Det Där Med Ägg

För övrigt så älskar jag att Glenn Hysén inte fattade att man skulle knäcka och skala äggen först, innan man sätter igång och penslar bullar med dem. I Time Out så berättade han om när han liksom bara gnuggade äggen på bullarna eftersom han trodde att skalet skulle göra bullarna mindre brända. Hahah, jag dör!! Och det värsta är att jag säkert skulle kunna gjort samma sak i ett svagt ögonblick.. jag menar, det där med att veta när man bör skala äggen innan man använder dem är ingen lek, det vet ju jag ;P

Kommentarer
Postat av: mamma

Var det på riktigt? Jisses! puss

2011-03-21 @ 17:14:23
Postat av: Anonym

Mmhm, det är vi verkligen! :) Den är ju så himla pytteliten. Hehe. Ska bli gör skönt! Tack så mycket, du är alltid lika go du. :) Kram.

2011-03-22 @ 12:17:12
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0