Fröken Pittkärring

Först tänkte jag bara skriva "skjut mej", men riktigt så illa är det inte.. dock var det längesen jag hade en sån här tuff och slitsam start på veckan (våra måndagar brukar va lugna och mysiga!!), jag vet inte riktigt vad det var med barnen idag. Redan klockan halv elva så kände jag mej som ett riktigt surt, opedagogiskt tjatmonster som varit inom barnomsorgen alldeles för länge för allas bästa - en riktig pittkärring helt enkelt! Och det är inte likt mej, om jag får säga det själv...

Dock spenderade jag större delen av eftermiddagen i solskenet och det piggade upp mej lite grann iaf :) Nu sitter jag här med lite irriterande huvudvärk och funderar på ifall jag redan ska bädda ner mej. Lika bra är väl det kanske, för jag misstänker att det blir fullt ös på jobbet även imorgon!

Det gäller att fokusera på det positiva hos alla människor. Dock känns det lite

extra svårt i vissa stunder...


Kommentarer
Postat av: mamma

Usch då. P-kärring, inte kul. Det var inte denna veckan du skulle få hjälp av en söt liten prao alltså? Puss o gonatt min skatt. Imorron är en annan dag! :-)

2011-03-14 @ 23:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0