I Valet Och Kvalet

Spontan-shoppade mej en vårjacka häromdan men har fortfarande inte bestämt

om jag ska behålla den eller ej.. Jag gillar den, men den är mörkblå och

jag är lite tveksam till om det verkligen är min färg.. plus att jag är osäker

på om mörkblått passar till så mycket annat.. det är ju det där med mej

och matchande färger :P

 

För övrigt så har jag haft en bra fredag. Slutade tidigt på jobbet, men valde att stanna kvar och fixa lite med mina "ansvarsbarns" portfolio-pärmar. Jag vet jag är en förjäkla tönt som stannar kvar (speciellt en fredag!!), men det är ju så roligt att fixa med det där när man väl kommer igång! Mötte upp pappa och käkade pizza tillsammans med honom, och sen fortsatte kvällen i klippandets och klistrandets tecken... imorrn ska ju allas vår Kejtrin firas!! :) Kommer bli en stressig dag imorgon, eftersom jag har handbolls-utbildning 09.00-19.00, samtidigt som jag ska befinna mej på Kvarnbergsgatan 42 kl. 19.00. Men jag ska göra mitt bästa så kommer det antagligen bli en väldigt givande och rolig lördag :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Teresia

Haha det är klart att du kan ha en mörkblå jacka! Vad ska du matcha den med, olika färger på strumpbyxorna/byxorna? Klart man kan ha mörkblått till en massa annat;p

Jag har ju både en mörkblå och en röd vinterjacka denna vintern^^



Ses ikväll du!^^

2011-03-12 @ 08:30:02
URL: http://taaz.blogg.se/
Postat av: Mange

Supersnygg tycker jag! :)

2011-03-12 @ 13:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0