Normal Var Ordet...

Började dagen med att få höra "Jag borde skaffa mej en normal flickvän. Typ en tjej som du alltså, det vore bra för mej" Tackade för komplimangen såklart, men tänkte tyst för mej själv att personen som sa detta nog inte riktigt vet vad han pratar om.. jag menar, normal? Jag?? Jag som inte kan cykla, som är smårädd för fiskar, fåglar och katter, som lyckas koka potatis i sprite, som gärna döper alla mina möbler och blommor och som är liiiiite väl förtjust i Magnus Uggla och gammal schlager för att det ska vara riktigt okej.. men men, allt är ju relativt förstås ;P


Flickväns-material? Ja visst!

Perfekt hemmafru? Njaaa...


Vill nog påstå att det varit ytterligare en bra helg som nu lider mot sitt slut. Utbildningen igår var riktigt bra och sen var det bara raka vägen till Teta för att byta om så vi kunde åka hem till Kejtrins nya lägenhet där det vankades 27-årskalas. Det blev en bra kväll, med massa smarrigt småplock och roliga tävlingar. Det gjorde inte saken sämre att mitt lag vann :) Dock blev det ingen utgång för min del, skulle ju upp tidigt idag och kände mej inte jättesugen på det. Idag var det två seriematcher som gällde; vi vann en stort och höll även på att dänga serieledarna. Är så stolt över mitt härliga och duktiga gäng som kämpar så :)


Kommentarer
Postat av: Mange

Fast man kan juh se det som att det alltid händer något när man är med dig :)

2011-03-13 @ 21:07:23
Postat av: maria

det är ju allt det där som gör dig till den bästaste jossan som finns. sen kan man faktiskt inte gilla uggla och schlager för mycket ;)

2011-03-14 @ 14:40:14
URL: http://mariaberglund.blogspot.com
Postat av: mamma

Normal eller inte... du är världens bästa, alla kategorier! pok

2011-03-14 @ 22:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0