Alfies

"Näääjj, nääääjj, nääääjj, man kan inte ha budorden i rrrrööööven, hjärtat!"

Haha, kul sagt av Katerina. Sitter och slötittar framför BB efter att ha varit på Alfies och käkat med Mange. Vi va där och "efter-firade" lite eftersom han fyllde år i söndags. (Den som klarar av att gissa vad jag åt får 100 000 och en gammal brödrost).

Jag gav bland annat bort en whiskey-choklad som det tydligen var rätt bra drag i.. det kanske vore nåt inför nästa förfest? Sitta å mumsa i sej chokladkakor fyllda med sprit tills det är dags att gå mot krogen.. haha, bra fylla!

Kommentarer
Postat av: Teresia

Haha jaa, de e så typiskt!

Men ikväll ska vi träffas, haha hoppas jag!

Helgen blir nog mysig, vi tänkte gå på motormässan o sen ska vi hem till forshaga på söndag för o fira mamma som fyllt år, äta massa god mat o så där:)



Jag saaa ju att jag kände igen han!^^

Han på planet hem från London alltså:



http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/johanhakelius/article12955002.ab



Kolumnist på Aftonbladet tydligen :p

2011-05-06 @ 08:30:05
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0