Dejt?

Ikväll är en kväll då det skulle passa alldeles ypperligt om nån trivsam man dök upp och ville bjuda ut mej på date :P Jag skulle kunna tänka mej, bio, restaurang, filmmys, fika, uteservering, promenix.. jaaa, lite vad som helst faktiskt!! Jag har nämligen inga planer alls för ikväll; jag skulle ju haft fin-besök från Sthlm men det blev inte så. Därför är jag helt öppen för förslag för ovanlighetens skull :)



Dock har jag nyss lånat en jättebra (men jobbig) bok att sysselsätta mej med, "Kärlek och Stålull", så det går väl ingen större nöd på mej om det nu mot all förmodan skulle bli så att ingen ringer på dörren.. ;P




Kommentarer
Postat av: mamma

Antar att det var kö och trafikstockning på Karlagatan igår! ;-) Pok

2011-05-28 @ 11:03:51
Postat av: Jossan

Hahah, ja fy farao, här var det påställt sörru!! Fick smita ner till Elin en sväng under kvällen och gömma mej...

2011-05-28 @ 22:13:31
URL: http://piggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0