FHK 25 År

Jag fick ett hedersomnämnande för mina fleråriga insatser för klubben!

Oväntat och väldigt roligt :)

 

Jag och Sofia, vår gamle coach

 

Mickis glittrade hela kvällen!

 

Detta laget var en av anledningarna till att man "bodde" i Grossbols-

hallen back in the days..

 

Fina vänner!!

 

Pappa och Sofia

 

Denna trivsamme herre stod för kvällens underhållning

 

Äntligen är jag med i ett all star team!!! Fick inte va med som spelare

(antar att det stod mellan mej å Tina Flognman på m6-positionen) men att

va med som coach är ju inte heller fy skam!

 

 

Både dagen och kvällen blev riktigt lyckad. Jag blir ju väääldigt sällan bakis, men idag måste jag erkänna att jag inte mått sådär jättebra... kanske inte så konstigt med tanke på att jag fick i mej en del under gårdagskvällen, men men. Nu börjar det ordna upp sej igen ;P


Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis till utnämningen finast! Den är du verkligen värd. Ni ser ut att ha haft en bra kväll. Pussokram

2011-05-22 @ 22:49:29
Postat av: Teresia

Grattis återigen Josef!!

Den där utmärkelsen var du absolut värd!!^^

2011-05-23 @ 15:58:08
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0