Starstruck

På sista tiden har jag varit förföljd av kändisar, och vilka kändisar sen!! Det hela började med att jag hamnade bredvid en av Aftonbladets kolumnister som även brukar vara med i typ Nyhetsmorgon och liknande på planet hem från London. Sen satt jag och Teta i samma vagn som Sara Sommerfeldt när vi åkte tåg hem från Sthlm i måndags. Och idag stod jag i samma kö som Jockiboi när jag var in på Konsum och handlade efter jobbet. Jag bara undrar - vart ska det här sluta? Kommer jag inom kort att stöta på Carola? Brad Pitt? Barack Obama? Jag väntar med spänning!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Woaw!

2011-05-06 @ 20:35:00
Postat av: Anonym

Jude Law så du kan få n...., hälsa menar;p

2011-05-07 @ 17:45:53
Postat av: Katherine

haha nu vet jag inte om jag skulle kalla jockiboy för kändis ;)

2011-05-09 @ 08:58:15
URL: http://knattiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0