Tom

Det har blivit lite konstigt med bloggandet på sistone; skulle kunna blogga om en hel del olika saker men det känns inte som jag har varken tid eller ork till det. Jag vet att det låter jättefånigt (är liksom inte känd bloggare som måste ägna åtta timmar åt bloggen varje dag) men det känns typ så.

Har inte hunnit hem från jobbet innan nio nån dag hittills denna vecka och sen är jag bara SÅ TRÖTT om kvällarna. Och på morgnarna! Har aldrig varit såhär mkt ledig från jobbet (va ju ledig tre dagar där i slutet av april) så jag borde va utvilad, men det är liksom tvärtom.. efter en lång-weekend i London och en helg i GBG är jag helt slut!

Det finns vissa saker på jobbet som bara suger energi just nu och jag klarar inte av att motivera mej ens till att packa upp resväskan, eller gå ner i stugan å boka tvätt-tid, eller laga mat, eller skicka ut handbolls-mail, eller hänga in nya fina kläder i garderoben, eller höra av mej till mina fina vänner, eller.. jaa. Listan kan göras lång känns det som.. vad fasen står det här för..?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0