Tråååk

Hjälp, vad längesen det var jag var hemma och hade en sånhär tråkig helg!! Skulle ju ha haft fin-besök från Anna från Sthlm denna helg, men så blev det icke.. Och bara för att jag vet att alla mina vänner är upptagna på annat, så blir jag liksom ännu mer sugen på att hitta på nåt!! Haha, kanske inte så konstigt att jag vill gå ut eftersom jag kom på tidigare idag att sist jag var ute i Karlstad va den 25:e mars, alltså 9 veckor sen.. och det är ganska länge det!! Det har ju varit så mkt annat på sistone; handbollscuper, personalfester, London, GBG, handbollsjubileum, osv osv.. så jaaa. Denna helg hade det passat mej alldeles utmärkt med utgång faktiskt. Men jaja, det kanske blir nästa helg eller nåt istället, vem vet? :)

Gammal bild från sist Anna var här och hälsade på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0