Bortgift!!!

Jag har faktisk BIG NEWZ till er som läser: Jag har sagt upp mej från jobbet och sagt upp lägenheten eftersom jag precis förlovat mej och planerar att gifta mej och flytta till honom i Irak i höst!!!!!


Eller näää, nu ljög jag! Men det kunde faktiskt ha varit supersant eftersom jag nyss fått nys om att en kvinna på jobbet vill gifta bort mej med sin yngre bror. Han är tydligen vacker & rik, men möjligheterna att träffas för oss försvann lite grann när hon berätta att han bor nere i Irak.



- "Han behöver en kvinna. Du är inte gift. Vill du? Vad svarar du?" frågade hon ivrigt.

- "Jag är ledsen, men det är nog ett erbjudande jag inte kan tacka ja till", svarade jag och fnissade lite. "Du förstår väl att jag inte bara kan flytta ner till Irak?"

- "Ok, men oroa dej inte. Vi gör såhär, jag följer med dej. Vi kan åka till Syrien istället" fick jag till svar då.



Haha, det är ju egentligen inte så jättekul eftersom hon verkar vara seriös, men ändå.. snacka om att det vore spontant och överraskande om jag skulle tacka ja till detta fantastiska erbjudande, eller ens fundera på saken överhuvudtaget..

Kommentarer
Postat av: Teresia

Tacka ja, det om nåt vore spontant;)

2011-05-19 @ 23:29:59
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0