Effektiv Var Ordet

Idag har jag varit fantastiskt effektiv! Slutade nämligen tidigt på jobbet (tack och lov, det är hysteriskt mkt att göra just nu..) och har hunnit med massor sen dess. Först gick jag hem och sov en timme och det var sååå gôtt! Var så länge sen jag hann "power-nappa" så jag hade nästan glömt bort hur lovely det är!

Sen drog jag igång med lite städning inför helgen. Äntligen är det dags att advents-fixa! Och i år har jag slagit på stort och köpt nya julgardiner :) Så nu har jag bland annat nyrensat skafferi, dammsugit&skurat, sorterat viktiga papper och betalat räkningar. Jag (E var också med, förstås) hann tillochmed att åka ut till Maxi och handla inför helgen. Snacka om vuxenpoäng - det är inte bara att man planerar helgen, utan även att man åker dagen innan värsta fredagsrushen.. Rutinerat, skulle jag vilja kalla det! ;P

Nu ska fila lite på Årets Önskelista, och även pyssla lite med hemlisar ;D


Kommentarer
Postat av: mamma

Woaw! Vuxet! Bra torsdag hos dig också alltså. :-)Ser fram emot önskelistan!

Hoppas du sussar sött nu och får en underbar fredag. Gonatt min skatt!

2011-11-24 @ 23:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0