Häljja

E står i köket och lagar mat medan jag sitter i soffan med datorn och en skål "Sourcream dill-chips". Vi har liksom delat upp det så; var och en gör det de är bra på.

Idag har vi varit hos morfar och firat Fars Dag (Firade ju min pappa redan i fredags med en väldigt mysig och smarrig middag på Frost). Innan dess hade jag handboll; mina tjejer slarvade lite men gjorde ändå en ganska bra match och vann stort. Igår var det tjejhäng med några av de bästa; först var vi på "Unna Dig-mässan" på CCC och sen cyklade (!!!) vi hem till Teta där hon bjöd på tacos och efterrätt. Smarrigt värre!

Nu avslutar vi denna braiga helgen med lite levande ljus och lite mys i soffan!


Kommentarer
Postat av: Maria

Superbra fördelning ju. Försöker med det hemma också, men rätt så sällan det funkar numer :p

2011-11-13 @ 22:15:29
URL: http://mariaberglund.blogspot.com
Postat av: Teresia

Tack själva!^^

2011-11-14 @ 22:33:43
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0