"Hej Polisen, Det Är Jag, Igen"

Gårdagen blev en bättre dag än onsdagen. Iaf tills jag kom hem från jobbet och fann en faktura från "Klarna". Tydligen hade jag beställt online.pizza för 500 kronor. Icke!! Men förstod direkt att jag blev lurad den där gången vi satt hemma hos Elin och jag fick ett samtal från nån som hade "råkat skicka fel" osv.. dags att sluta va så blåögd och tro gott om alla, kanske?

Men men. Några samtal och en polisanmälan senare så verkar det lösa sej... Tänk att det där med polisanmälan börjar bli lite av en vana för min del nu. Har inte haft nåt att göra med polisen på 26 år och nu har jag gjort två polisanmälningar på mindre än 4 månader.. shit pommes frites vilket spännande liv jag lever!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0