Silly. Happy

 Jag har mått så bra idag!!!!

Vi hade det lugnt (!!) på jobbet och jag kände äntligen som jag gjorde i våras och innan dess - det är ju såhär det ska va! Det är ju såhär det ska kännas när man jobbar med det jag gör. Jag har hunnit prata med barnen, sett barnen, ägna mej åt dem utan att ha andan i halsen å 4 andra saker att göra samtidigt.

Dessutom har jag struttat runt med ett fånigt flin på läpparna. Jag är så kär!! ♥ Och jag är sååå lyckligt lottad som har så många fina människor omkring mej i min närhet; både släktingar, vänner och pojkvän. Tack för att ni finns, ni får mej att må bra! :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Du är så fin! Och värd det allra bästa! Jag är glad för din skull älskling. Är du lycklig så är jag lycklig. Puss min skatt!

2011-11-29 @ 00:43:42
Postat av: Eric

2011-11-29 @ 09:22:37
Postat av: Eric

Jädrar va vacker du är baby :) vilken tur att jag är tokkär i dig också då :p <3

2011-11-29 @ 09:25:57
Postat av: Maria

Skönt att höra att det är lite lugnare på jobbet, hoppas det håller i sig.

Du förtjänar verkligen det bästa, finaste du.

Kramar

2011-11-29 @ 23:54:28
URL: http://mariaberglund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0