Utvecklingssamtal

Idag hade jag utvecklingssamtal. Nowdays är det ju oftast jag som håller i samtalet inför barnens föräldrar, men idag var det min tur att stå i centrum. Det var egentligen mest ett "lära-känna-samtal" med chefen, men det kändes bra iaf :)

Imorrn har jag sovis, och det innebär att jag "får" unna mej att va uppe ända till elva-tiden!! Ska dammsuga och skura lite tänkte jag, och sen ska jag slänga mej i sängen och läsa lite. Hann även med en mysig fika tillsammans med Elin förut. Händer ju inte alltför ofta nuförtiden, men vi får se det som att det blir desto trevligare när det väl blir av. Någon form av "upplevelse-julklapp" ligger med andra ord rätt bra till även i år, eller vad säger du? ;P


Kommentarer
Postat av: preiszan

tack för mysfikat! tycker vi tar och går ut och äter ihop som julklapp till varandra :) trevligt och gött på en gång!!!

2011-11-13 @ 16:48:39
URL: http://elinpreisz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0