Back On Track

Igår hann jag inte blogga nåt eftersom jag JOBBADE större delen av dagen!! Gôtt att va tillbaka igen, även om jag kände att det var på gränsen.. rösten va väl inte riktigt som den skulle.. aja, jag klarade det iaf och jag tror även att barnen var glada att se mej igen. Fick massa kramar, teckningar och smycken som gjort till mej under veckan :) Men det roligaste av allt är en liten tjej som fått för sej att jag ÄR avdelningen. När hon fick syn på mej kom hon farandes genom hela rummet med armarna rakt ut och skrek: "HEEEEEEEJ MATTISBORGEN!!!!" Haha, så söt.

Sen var det bara direkt hem och byta om för då väntade 21-årskalas för min älskade lillebror. Paketöppning, go mat och  trevligt släkthäng i några timmar fick avsluta min kväll innan jag ramlade i säng här hemma vid tolvtiden. Senare kan det dock bli ikväll för ikväll väntar Preiszan och Boggers inflyttningsferre!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0