Brunch

Började lördagen med brunch på Drott tillsammans med Eric, Teta och Andreas. Bra initiativ, Teta!! Vi gick därifrån mycket mätta och belåtna ( även om jag saknade lite bröd, yoghurtar å juicer) och fortsatte vidare för att träffa Erics trevliga syster :)

Ikväll blir det nog lugnt för min del. Kanske orkar jag röva mej iväg hem till Elin och Bogger för lite häng i deras nya, fina lya. Annars borde jag va hemma och börja packa lite; jag och mamsen åker ju nämligen till Gran Canaria på onsdag! Sol, bad och bara ta det lugnt... kommer antagligen bli hur gôtt som helst! :D


Ska bli gött å få sej lite värme, färg & fräknar igen :) 


Kommentarer
Postat av: Katherine

Ja det sög. Ont gör det fortfarande också, kan knappt röra på mina tår :( Men men, så kan det gå. Ha det superhärligt utomlands nu =) njut för fullt!

2011-10-23 @ 12:01:20
URL: http://knattiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0