En Olycka...

...kommer sällan ensam, som man brukar säga! För ett par veckor sen kraschade min dator, nu verkar det som att det är mobilens tur att ge upp.. Råkade tappa den i golvet i söndags när ja va å träna, det kan va därför.. den funkade som vanligt efter det, men idag och igår har jag märkt att touchen inte riktigt vill va med längre.. och vad är en touchtelefon utan touch? Rätt irriterande och oduglig, skulle jag vilja påstå..

Aja, men va gör såna värdsliga problem när jag har tak över huvudet, fast inkomst, nära&kära och Sverige är på väg att dänga Holland, egentligen? ;D

 


Jag å mammi myser vid stugan ♥


Kommentarer
Postat av: maria

jisses va lika ni är :)



ja, det är ju rätt stor del att touchen funkar på en touchtelefon, det går att använda den lite bättre då ;)

2011-10-12 @ 09:35:18
URL: http://mariaberglund.blogspot.com
Postat av: mamma

Usch vad trist gumman. :-(

Teknik ska bara fungera!

Men solen skiner ju och Sverige gick vidare i fotbollen... DET är väl härligt? :-D

Pussokram

2011-10-12 @ 10:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0