Helikopter

Så var det ny vecka igen då. Dagens happenings har varit en helikopter som landade två meter från vår utegård (gissa om barnen var lyriska!) och en liten roadtrip till Fagerås (lite trevligare än vad man kan tro, faktiskt).

Klurar lite på om jag kanske ska ta tag i det där med ny-dator-fixande nån dag framöver.. Börjar bli lagomt trött på att inte ha nån egen dator, typ inga bilder att lägga upp osv.. undrar om jag ska passa på att fixa nytt körkort på samma gång också? Börjar väl bli dags för det snart känner jag.. det var ju faktiskt ett par månader sen jag blev av med det... ;P Njaa, bäst jag lägger mej och sover på saken först, man vill ju inte göra något förhastat!! ^^


Annars då? Jo tack. Ny hårfärg och en mysig höst är på ingång..
jag trivs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Blivit av med? Vad har du gjort för något dumt...;)

2011-10-04 @ 09:32:08
Postat av: :)

I Fagerås händer det grejjer har jag hört :p

2011-10-04 @ 10:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0